Brev:
Nu skal vi igang med maden
1. august 2008
Alder:
5 mdr.
Nu skal vi igang med maden
Hej Helen.
Jeg er mor til en meget veltilpas og glad dreng - Oskar på 5 måneder inden længe (10 august). Idag har jeg givet ham boghvedegrød for første gang da jeg synes han virkede meget interesseret i maden og var temmelig urolig om natten. Han var vældig interesseret i grøden, åbnede munden og sank uden nogle refluxreflekser... Han spiste 15 teskefulde.
Jeg er sådan i tvivl om hvordan, hvor meget osv mad og mælk Oskar skal have. Jeg ammer jo stadig fuldt. Jeg har brug for en kostplan til det første stykke tid, og hvor længe er det? Hvor meget skal jeg amme og skal han have jern? Jeg lavede grøden på drikkeklar modermælkserstatning...
Kærlig hilsen Iben